Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Tablica z napisem: nieruchomościTablica z napisem: nieruchomości
      Czasem, kiedy wybieramy się do jakiegoś sklepu, widnieją tam różne tablice na których są napisane różne rzeczy. Można także dostrzec taką, w której jest napisane: nieruchomości. Kiedy kogoś to interesuje, …
    • Rodzina na swoim – ostatni dzwonek dla chętnychRodzina na swoim – ostatni dzwonek dla chętnych
      Kilka lat temu rząd wprowadził do przestrzeni publicznej program Rodzina na swoim, który w swoim założeniu miał doprowadzić z jednej strony do ułatwienia kupna swojego pierwszego mieszkania dla młodych ludzi, …

    Jak deweloperzy kuszą nowych klientów

    Obecnie na rynku mieszkań wybudowanych przez deweloperów jest bardzo duża nadpodaż mieszkań, co oznacza, że trudno jest deweloperom znaleźć chętnych na wiele już gotowych do zamieszkania mieszkań, automatycznie trudniej jest znaleźć osoby, które zechcą dokonywać wpłat na mieszkania będące w stanie realizacji lub na etapie planowania. Takie puste, gotowe do sprzedaży mieszkania są dla deweloperów dużym problemem, bo przecież trzeba te lokale ogrzewać w okresie jesienno-zimowym, a ponadto trzeba spłacać zaciągnięte na ich budowę kredyty. Dlatego deweloperzy szukają różnych, czasami bardzo wydawałoby się dziwnych sposobów, by zachęcić klientów do kupowania właśnie ich mieszkań. Poza obniżeniem ceny samego mieszkania taką zachętą może być na przykład dodanie gratis miejsca parkingowego lub też sprzedaż miejsca na parkingu podziemnym budynku mieszkalnego za określony procent ceny wyjściowej. Kolejne sposoby uatrakcyjniania oferty danego dewelopera to na przykład dodanie gratis do zakupionego mieszkania sprzętu RTV wysokiej jakości, deklarowanie opłat czynszowych za dwa lata po kupnie mieszkania czy też wycieczka zagraniczna dla całej rodziny.

    Comments are closed.