Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Obowiązki architektaObowiązki architekta
      Każdy z nas wyobraża sobie pracę architekta jako pracę łatwą i spokojną. I rzeczywiście tak jest, bo taki architekt wcale się nie przepracuje fizycznie, aczkolwiek to nie wszystko. Nie należy …
    • Budowa dawniej i dziśBudowa dawniej i dziś
      Na świecie mamy mnóstwo bardzo rozbudowanych dziedzin nauki. Jedną z nich jest budownictwo. Jest to dziedzina, która w dzisiejszym świecie bardzo się rozwinęła. Każdy z nas ma dzisiaj do dyspozycji …

    Sushi na wynos

    Zdrowie w biegu. Życie w ciągłym biegu nie sprzyja zdrowemu odżywianiu. Chroniczny brak czasu sprawia, że jemy byle co i byle jak. Ale wystarczy kilka drobnych zmian w naszych nawykach, by również w biegu żyć zdrowo.1. Zdrowe lunch boxyDzień wcześniej, zanim położysz się spać przygotuj sobie szybki, sycący i zdrowy lunch. Na przykład sałatkę (same składniki, całość najlepiej wymieszać dopiero rano), zapiekankę z ciemnym makaronem, którą łatwo odgrzać w pracy lub kilka warzyw pokrojonych w słupki. 2. Odżywcze przekąskiJeśli lubisz podjadać i często sięgasz po batoniki lub chipsy, zastąp je bakaliami i orzechami. Są równie sycące, ale znacznie bardziej odżywcze i przede wszystkim zdrowsze!3. Zawsze wybieraj zdrowszą alternatywęKiedy musisz już zjeść coś na szybko, zawsze staraj się wybrać coś smacznego, ale też najlepszego dla Twojego organizmu. Doskonałym rozwiązaniem będzie na przykład sushi na wynos. Pamiętajmy, że nie zawsze szybko musi oznaczać niezdrowo. Wszystko zależy tylko od nas samych, jakich wyborów dokonamy.

    Leave a Reply