Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Ciekawe pomysły architektoniczne
      Warto jest zwrócić szczególną uwagę na to, że bycie architektem w dzisiejszych czasach nie jest wcale takie proste. Tego typu pracę przede wszystkim powinni podejmować ludzie, którzy mają ogromną wyobraźnię …
    • Jak remontować?
      W dzisiejszych czasach coraz więcej ludzi chce wykonywać naprawdę sporo prac w samodzielny sposób. Jak wiadomo, takowe samodzielne wykonywanie niektórych zadań jest w stanie sprawić, że człowiek może zaoszczędzić naprawdę …

    Sushi na wynos

    Zdrowie w biegu. Życie w ciągłym biegu nie sprzyja zdrowemu odżywianiu. Chroniczny brak czasu sprawia, że jemy byle co i byle jak. Ale wystarczy kilka drobnych zmian w naszych nawykach, by również w biegu żyć zdrowo.

    1. Zdrowe lunch boxy
    Dzień wcześniej, zanim położysz się spać przygotuj sobie szybki, sycący i zdrowy lunch. Na przykład sałatkę (same składniki, całość najlepiej wymieszać dopiero rano), zapiekankę z ciemnym makaronem, którą łatwo odgrzać w pracy lub kilka warzyw pokrojonych w słupki.
    2. Odżywcze przekąski
    Jeśli lubisz podjadać i często sięgasz po batoniki lub chipsy, zastąp je bakaliami i orzechami. Są równie sycące, ale znacznie bardziej odżywcze i przede wszystkim zdrowsze!
    3. Zawsze wybieraj zdrowszą alternatywę
    Kiedy musisz już zjeść coś na szybko, zawsze staraj się wybrać coś smacznego, ale też najlepszego dla Twojego organizmu. Doskonałym rozwiązaniem będzie na przykład sushi na wynos.

    Pamiętajmy, że nie zawsze szybko musi oznaczać niezdrowo. Wszystko zależy tylko od nas samych, jakich wyborów dokonamy.

    Leave a Reply