Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Coraz więcej posiadłości nad morzem
      Według statystyk prowadzonych przed nadmorskie biura nieruchomości wynika, że w ostatnich latach powstaje coraz więcej posiadłości nad morzem. Tereny te zyskują popularność dzięki łatwemu dostępowi morskich atrakcji, a także imponującym …
    • Domy na wsi coraz tańsze
      Z najnowszych statystyk prowadzonych przez ekspertów rynku nieruchomości wynika, że coraz mniejszym zainteresowaniem cieszą się domy w obszarach wiejskich. Mowa tu również o bogatych i imponujących posiadłościach, które coraz częściej …

    Sushi na wynos

    Zdrowie w biegu. Życie w ciągłym biegu nie sprzyja zdrowemu odżywianiu. Chroniczny brak czasu sprawia, że jemy byle co i byle jak. Ale wystarczy kilka drobnych zmian w naszych nawykach, by również w biegu żyć zdrowo.

    1. Zdrowe lunch boxy
    Dzień wcześniej, zanim położysz się spać przygotuj sobie szybki, sycący i zdrowy lunch. Na przykład sałatkę (same składniki, całość najlepiej wymieszać dopiero rano), zapiekankę z ciemnym makaronem, którą łatwo odgrzać w pracy lub kilka warzyw pokrojonych w słupki.
    2. Odżywcze przekąski
    Jeśli lubisz podjadać i często sięgasz po batoniki lub chipsy, zastąp je bakaliami i orzechami. Są równie sycące, ale znacznie bardziej odżywcze i przede wszystkim zdrowsze!
    3. Zawsze wybieraj zdrowszą alternatywę
    Kiedy musisz już zjeść coś na szybko, zawsze staraj się wybrać coś smacznego, ale też najlepszego dla Twojego organizmu. Doskonałym rozwiązaniem będzie na przykład sushi na wynos.

    Pamiętajmy, że nie zawsze szybko musi oznaczać niezdrowo. Wszystko zależy tylko od nas samych, jakich wyborów dokonamy.

    Leave a Reply