Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Budowanie tylko dla specjalistówBudowanie tylko dla specjalistów
      Budowanie jest jak tworzenie, to prawdziwa sztuka, a jak wiadomo tą powinni zajmować się sami specjaliści. Ważne, aby stawiać na tych, którzy znają się w takiego rodzaju tworzeniu. Dziś osoba, …
    • Dobra sprzedaż mieszkań z wielkiej płytyDobra sprzedaż mieszkań z wielkiej płyty
      Przez całe lata PRL-u budownictwo mieszkaniowe opierało się głównie o technologie tak zwanej wielkiej płyty, gdzie budowano domy już z gotowych elementów, czy to w postaci ścian, stropów, czy nawet …

    Sushi na wynos

    Zdrowie w biegu. Życie w ciągłym biegu nie sprzyja zdrowemu odżywianiu. Chroniczny brak czasu sprawia, że jemy byle co i byle jak. Ale wystarczy kilka drobnych zmian w naszych nawykach, by również w biegu żyć zdrowo.1. Zdrowe lunch boxyDzień wcześniej, zanim położysz się spać przygotuj sobie szybki, sycący i zdrowy lunch. Na przykład sałatkę (same składniki, całość najlepiej wymieszać dopiero rano), zapiekankę z ciemnym makaronem, którą łatwo odgrzać w pracy lub kilka warzyw pokrojonych w słupki. 2. Odżywcze przekąskiJeśli lubisz podjadać i często sięgasz po batoniki lub chipsy, zastąp je bakaliami i orzechami. Są równie sycące, ale znacznie bardziej odżywcze i przede wszystkim zdrowsze!3. Zawsze wybieraj zdrowszą alternatywęKiedy musisz już zjeść coś na szybko, zawsze staraj się wybrać coś smacznego, ale też najlepszego dla Twojego organizmu. Doskonałym rozwiązaniem będzie na przykład sushi na wynos. Pamiętajmy, że nie zawsze szybko musi oznaczać niezdrowo. Wszystko zależy tylko od nas samych, jakich wyborów dokonamy.

    Leave a Reply