Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Ławy fundamentoweŁawy fundamentowe
      Wspominając o fundamentach, w szczególności fundamentach bezpośrednich nie sposób jest zapomnieć o istotnych w ich aspekcie elementach, jakimi są ławy fundamentowe. Dlaczego są one tak istotne? Otóż ławy fundamentowe są …
    • Kwalifikacje budowlane poszukiwaneKwalifikacje budowlane poszukiwane
      Dzisiaj ludzie narzekają na cały czas rosnące bezrobocie. Okazuje się, że pracodawcy tak samo, a może nawet gorzej narzekają na brak wykwalifikowanej kadry, szczególnie w segmencie budownictwa. Widać wyraźnie, że …

    Sushi na wynos

    Zdrowie w biegu. Życie w ciągłym biegu nie sprzyja zdrowemu odżywianiu. Chroniczny brak czasu sprawia, że jemy byle co i byle jak. Ale wystarczy kilka drobnych zmian w naszych nawykach, by również w biegu żyć zdrowo.1. Zdrowe lunch boxyDzień wcześniej, zanim położysz się spać przygotuj sobie szybki, sycący i zdrowy lunch. Na przykład sałatkę (same składniki, całość najlepiej wymieszać dopiero rano), zapiekankę z ciemnym makaronem, którą łatwo odgrzać w pracy lub kilka warzyw pokrojonych w słupki. 2. Odżywcze przekąskiJeśli lubisz podjadać i często sięgasz po batoniki lub chipsy, zastąp je bakaliami i orzechami. Są równie sycące, ale znacznie bardziej odżywcze i przede wszystkim zdrowsze!3. Zawsze wybieraj zdrowszą alternatywęKiedy musisz już zjeść coś na szybko, zawsze staraj się wybrać coś smacznego, ale też najlepszego dla Twojego organizmu. Doskonałym rozwiązaniem będzie na przykład sushi na wynos. Pamiętajmy, że nie zawsze szybko musi oznaczać niezdrowo. Wszystko zależy tylko od nas samych, jakich wyborów dokonamy.

    Leave a Reply