Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Oprogramowanie dla budownictwaOprogramowanie dla budownictwa
      Nowoczesne projektowanie. Praktycznie we wszystkich branżach w ostatnich latach zauważany jest spory postęp technologiczny. Rozwój informatyki przyniósł wiele korzyści dla projektantów specjalizujących się w budownictwie. Nowoczesne oprogramowanie dla budownictwa pozwala …
    • Rodzina na swoim – ostatni dzwonek dla chętnychRodzina na swoim – ostatni dzwonek dla chętnych
      Kilka lat temu rząd wprowadził do przestrzeni publicznej program Rodzina na swoim, który w swoim założeniu miał doprowadzić z jednej strony do ułatwienia kupna swojego pierwszego mieszkania dla młodych ludzi, …

    Sushi na wynos

    Zdrowie w biegu. Życie w ciągłym biegu nie sprzyja zdrowemu odżywianiu. Chroniczny brak czasu sprawia, że jemy byle co i byle jak. Ale wystarczy kilka drobnych zmian w naszych nawykach, by również w biegu żyć zdrowo.1. Zdrowe lunch boxyDzień wcześniej, zanim położysz się spać przygotuj sobie szybki, sycący i zdrowy lunch. Na przykład sałatkę (same składniki, całość najlepiej wymieszać dopiero rano), zapiekankę z ciemnym makaronem, którą łatwo odgrzać w pracy lub kilka warzyw pokrojonych w słupki. 2. Odżywcze przekąskiJeśli lubisz podjadać i często sięgasz po batoniki lub chipsy, zastąp je bakaliami i orzechami. Są równie sycące, ale znacznie bardziej odżywcze i przede wszystkim zdrowsze!3. Zawsze wybieraj zdrowszą alternatywęKiedy musisz już zjeść coś na szybko, zawsze staraj się wybrać coś smacznego, ale też najlepszego dla Twojego organizmu. Doskonałym rozwiązaniem będzie na przykład sushi na wynos. Pamiętajmy, że nie zawsze szybko musi oznaczać niezdrowo. Wszystko zależy tylko od nas samych, jakich wyborów dokonamy.

    Leave a Reply